lou

Moonmallow




Jag har sett det sötaste som lär finnas på denna jord tror jag. Det är en moonmallow!


Förövrigt så fungerar min dator igen, wie! Jag ska precis installera mitt efterlängtade photoshop. Medans det installerar sig ska jag sätta igång med min härliga bunt med läxor. Usch och fy. Ändå gjorde jag en del igår, jag har gjort lite för mycket andra saker och därför inte hunnit.

 









 

 

snyggSarah;D

Vad fan är det och hur hittade du den hahah xD fast den va gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanska söt (A)

asså jag vill inte pluuuuuuuuuuuuuugggaaaaaaaaaaa.... så måste jag nog vara kvar efter skolan imorgon och sy klänningen >.< baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs <33333333333

louii

Det är en gullig saaaaaaaaak! Jag vill ha den!

Jag vill inte heller plugga! jag vill ha glass!



oboobbbo, jag kan stanna med dig ganska länge tror jag, ska färga håret men det är efter 12 iallafall! så kan jag hålla dig sällskaapppppp!!!!



<33333333333333333333333333333333333

Anton

HÄRLIGT! :)

louii

Anton

- jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D

egor

lutar mot arvika mo jag ska vara ärlig ;D

louii

egor

- Mennnddååååå! p&l är bättre musiiiiik! och jag ska diiiiit!

Anton

Tack Louise! :D

Photography by Anton

Ja, i mitten är Milton :)

Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress